Krzyk


Wypełnia Cię, drapie gardło, uciska klatkę. Próbuje wydostać się za każdym razem, gdy otworzysz swoje usta. Rozprasza twoje myśli, nie odstępuje na krok. W końcu wygra i uwolni się. Twój ból, gniew czy może idea, inicjatywa zbyt cicha, by wyjść z szeregu. Kiedyś musisz podzielić się ze światem, tym co jest w twojej duszy. Tym co ją tak naprawdę tworzy. Dzisiaj właśnie ja rozpoczęłam swój krzyk. Witaj w moim świecie.

Czy zechcesz wraz ze mną zaplątać się w codzienności? Oddać rozkoszy marzeń i planów? Wspólnie uronić łzy, wykrzyczeć to wokół czego nie jesteś w stanie dłużej przejść obojętnie? Tysiące myśli i uczuć, to jestem ja. Po prostu zgubiona marzycielka. Ciekawa świata a przede wszystkim ludzi, którzy go tworzą. Uwielbiająca przyglądać się obcym przechodniom i rozszyfrowywać ich losy. Zgadywać co dzieje się w ich sercach.

Książki, to najlepsi przyjaciele a na pewno jedni z kosztowniejszych. To lektury wyznaczają mi rytm życia, choć filmy i seriale uparcie próbują dotrzymać im kroku.  Później tylko się dziwić, że taki problem mam z wolnym czasem. Jestem osobą, która nie umie wysiedzieć w jednym miejscu, choć ciągle obiecuje sobie całą sobotę pod kocem wyłącznie z towarzystwem bohaterów literacki, bądź z wielkiego ekranu. Wychodzi, jak wychodzi, ale żyje się przecież chwilą. Tak sądzę.


Nie zawsze optymistyczna, często za to zamyślona. Historia i religioznawstwo, to dwie moje ukochane nauki, o których potrafię godzinami rozmawiać. Choć jako gaduła, na brak tematów rzadko narzekam.  Chcesz wspólnie tkać codzienności opowieści? Poznać się bliżej i wyruszyć tam, gdzie nawet horyzont nie sięga? Od marzeń nie ma podatku, więc podróżujmy tam gdzie zapragnie dusza. Spotkamy się ponownie już niedługo. 

Komentarze

Popularne posty